11 Ocak 2014 Cumartesi

ASIL TRANSFER KİM...


Dün hazırlık kampı kapsamında katıldığımız turnuvada ilk maçımızda AJAX'ı 2-1 mağlup ederek skor anlamında güzel ve eksiklerin daha net görülmesi anlamında ise faydalı bir maç izlemiş olduk hep beraber.

İlk yarı 3-5-2 ikinci yarı 4-4-2 denedi Mancini; özellikle ilk yarıda kanatlardan ki Brumanın sağ kanat oynamasından dolayı defansif zaafiyetinden verilen pozisyonlar, ortadaki üçlünün birbiriyle uyumsuz olması ikinci yarıda nerede oynadığını anlayamayan ve ilk başlarda bocalayan bir kadro ve bence yetersiz kapasiteli bir çok adamın bir arada oynamasına rağmen Hollanda Ligi liderini yenmek önemliydi aslında.

Şimdi önce Hajrovici analiz edeyim diyordum ancak hem yanındakilerin yetersizliği hem de daha 2 gün önce takıma gelmesi pek yazacak ve fikir üretecek bir analiz imkanı sağlamadı ancak ilk intiba teknik yalnız biraz ağır olmasıydı. Birde senelerdir takımda göremediğimiz ve görmek istediğimiz iki hamle gördüm ben dün akşam; defansta Emre orta sahada İbrahim hamlesi.

Emreyi biraz Büyük Kaptana benzettim kademesi iyi, pozisyon bilgisi üst düzeydi tabi ki fiziksel eksiklikler normal ve heyecan çok doğaldı ancak beğendim, İbrahim ise zaten Auxerre altyapısı olan kalite kokan bir isim, attığı golü ise takımdaki birçok ''star'' atamaz emin olun o yüzden böyle devam diyorum hatta Manciniye de bir tavsiyem her istenen yerliye çekilen milyon euroluk meblağları ödeyeceğimize bu çocuklarda ısrar edelim, ne de olsa bazılarından kötü olamazlar değil mi neyse yine de bekliyoruz hem transferleri hem de Celtic maçını.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder