9 Ocak 2014 Perşembe

BEN DEĞİL TABELA SÖYLÜYOR, SARI KIRMIZI > SARI LACİVERT


Biraz önce eşimle Ülker Arenada Eurolig maçından geldim ve çok düşündüm bu yazıyı yazıp yazmamakla ilgili olarak; malum kendisi diğer takım taraftarı ve ona sözüm olduğundan dolayı birlikte tuttuğu takımın maçına gittim aslında maç sonucuna bakınca doğru yaptığımı da anlamış oldum.

Maçla ilgili kısa teknik yoruma gelince Huertasın inanılmaz liderliğinde rakibin pota altı zaafını iyi kullanan ve sürekli oradan zorlayan bir Barca ve L.Kleiza ile L.Zoricin özellikle çok etkisiz oyunu s-onrası Melihten ekstra katkı gelse de 3'lük yüzdesi çok düşük bir takımın maç boyu rakibi takibi ve 76-73 Barca galibiyetiyle biten bir karşılaşma.

Şimdi maçın benim için özel olan yanı eşimle gitmiş olduğum ilk basket maçı olmasının yanısıra; sanırım uğurlu geldi bana :), Barcanın benim orada olduğumu hissedip sarı-kırmızı formayla sahaya çıkması ve aldığı galibiyet oldu, yine kanıtladılar her yerde Sarı Kırmızının en büyük olduğunu.

Bir de dip notum var VIP te yok denecek kadar azdı, hatta koymasalar da olurdu, benden tavsiye L.Kleiza ve L.Zorice verdikleri paranın binde birini burada ki yemeklere harcasalardı daha makbule geçerdi özellikle de benim için ne diyeyim benim olduğum stat, salon ve mekanda Sarı Kırmızının kaybetmesi çok zor bir daha kanıtlamış oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder