14 Temmuz 2017 Cuma

OLMUYOR OLMUYOR İSTESENDE...



     13 Temmuz'da sezon mu açılırmış dedik hepimiz; içimizden geçirdik dışarı sesli söylemesek te tedirginiz, rakip hazır, saha çim vs. diye. Sonra aklımıza geldi 1992 yılında Danimarka plajdan geldi Avrupa Şampiyonu oldu sen G.Saraysın bize rakip olamaz adını bile yazamadığımız rakip diye.

    Maç öncesi hoşuma gitmedi açıklamaları demiştim Tudor'un, rakibi tabi ki küçük görme ama kendini de küçük düşürme özellikle de Avrupa'da. Sahaya çıkınca da hangi takım biziz diye afalladım ilk başlarda; hazır olamamak başka iki pas yapamamak başka.

    Bu takım evet çok takviye istiyor, evet kapasitesi yetersiz ama bu kadar da kötü olmak yakışmıyor asla, kaleye organize olarak gidememek; savunma da bile ki kompakt olduğumuzu söyledi ki ben bir bütünlük göremedim herşeyden uzak yerleşim içerisinde olmamız açıklanabilir değil özellikle de bu turda.

    Büyük takım hocası büyük oyuncuları idare eder tabir-i caizse egoları lego yapar kimseye hissettirmeden yok eder; G.Saray hocası hücum oynar, baskılı oynar, rakibi heryerde boğun talimatıyla çıkar.

     Sonuç hüsran olmadan baştan değişim gerekli, diyorlarsa ki biz yeni yapılanma içerisine gireceğiz hedefimiz kupalar, başarılar değil o zaman devam edilsin ama ben ve hiçbir G.Saraylı şu anda bırakın bu turu geçememeyi ligde olunması gereken şampiyonluk, en çok aldığımız kupayı bir daha almak ve Avrupa'da final ile başlayan turlara ulaşamamayı bile başarısızlık olarak görüyorken bu riski almak sezonu baştan bitirmek demektir.

      Tur konusuna gelince ikinci maçı Neuchatel maçına benzetenler, ne durum aynı durum değil ne turu geçersek aynı başarı değil onu da belirteyim son olarak; ayrıca turu geçmek zaten G.Saray için en doğalı gözükürken Tudor büyük iş başarmış mı olacak aradaki seviyeler ortada iken.

1 yorum:

  1. Heyecanımız kursağımızda kaldı. yeni ve isabetli transferler yapılıyor her şey iyi olacak derken, ilk maçta patladık. dediğin gibi, 2 pas yapamadık bile.
    fakat, açıkça söylüyorum, maçın en kötüsü açık ara tudor'dur. gitmesi gereken kişi o'dur.
    bir Galatasaraylı olarak yine de beklentileri bitirmeyeceğim. tudor gibi görmüyorum, burası dev bir camiadır..

    YanıtlaSil