13 Mart 2014 Perşembe

BABAOCAĞI 3 PUAN, BU YAZI UĞUR GETİRSİN...


Şimdi malum yönetim deplasman galibiyeti primini 2 katına çıkardı, tam kadro bundan sonra gideceğiz gurbet ellere dediler; bizde kendi yöntemimizi yapıyor bundan sonra her deplasmandan önce yazımı yazıp totemimi yapacağım.

Kazanmak bence çok şey aslında, kaybetmek de ancak bu sefer olacak hissediyorum, inanıyorum. Kadro yapısı ne olursa olsun, oyun nasıl olursa olsun kazanalım artık, iki tane yiyeliöm gerekirse üç atalım ama kazanalım.

Karabük malum baba ocağı herkes bilmez Safranbolu lokumu, evleri hariç müthiş Bağlar gazozu aslında beni kendine çeken bu senede yaptılar görevlerini kendi evlerinde gerekenleri yenerek, şimdi misyon tamamlama zamanı bize yenilerek. 

Geçen sene Sneijder atmıştı şimdi kim atarsa atsın diyorum ama bir kayba daha dayanamaz bu yürek, armanın değerini bilenler anlayacaktır beni; eee hadi kazanın gari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder