5 Mart 2014 Çarşamba

BATAN GEMİNİN MALALRI UKRAYNA LİGİ



Savaş, iç karışıklık, devrim, ülkeyi terkedenler ve ekonominin iflası. Bu kötü olaylar malum şu anda tüm Dünyanın gündeminde ve sonuçları merakla bekleniyor.

Benim işim spor, futbol hatta çoğunlukla G.Saray o yüzden bu konulara girmeden ben konuyla bağlantısını yapayım hemen diyorum; bazı kulüp sahiplerinin ülkeden kaçması , teknik direktörlerin istifası, futbolcuların ülkeye gitmek istememeye başlamasıyla UEFA şu sıralarda futbolcuların serbest kalması hakkında toplantılar halinde ki bu da özellikle birkaç büyük takımda mevcut olan çok kaliteli ve büyük yeteneğin bedavaya gelmesi anlamına gelecektir.

Ben bizim açımızdan ihtiyacımız olduğunu düşündüğüm mevkilere yapılacak birkaç isimi burada sizinle paylaşayım dedim, eğer olurda UEFA dan bu karar çıkarsa da ayrıntılı bir şekilde futbolcu analizlerine de girip sizi bilgilendireceğim.

Bir Shaktar ve Luce efsanesi oldu malum bizim sayemizde aslında şimdi o cevherden faydalanmamız gerekiyor öncelikli aslında; birde malum en büyüğü var oraların D.Kiev ve son zamanlarda atak yapan Metalistle Dnipro yeterde artar bile bize.

Şimdi oradan da aslında yabancı alıp getirmek en mantıklısı malum Ukrayna milli takımında oynayan oyuncular belli olmaz koyu milliyetçidir ayrılmam derse yapacak bir şey yok ama önce yabancılar o zaman arada da bir iki Ukrayna genci yazayım buralara hemen misal Shaktardan stopere Y.Rakitsky, sağ beke D.Srna, kanatlara Bernard ve D.Costa,Taison ileriye de L.Adriano çok iyi gider aslında.D.Kievden ise kanatlara A.Yarmolenko ve J.Lens;  forvete Mbokani, Metalisten defansa P.Geueye, R.Moledo, kanatlara Marlos ve A.Gomez, Dniprodan da E.Konoplyanka ve defansa O.Mazuch bir çırpıda yazılacak isimler.

Bunlara eklenecek çok isim daha bulunur ama ben önce ilk aklıma gelen ve bize en çok gerekli olduğunu düşündüğüm mevkileri yazdım, zaman herşeyi gösterecek ama unuttum bizim başımızda Tüpçü Futbol Federasyonu vardı dimi; yabancı sayısını kısıtlayıp her sene Avrupada ve Dünyada milli takımlar bazında tüm kupaları toplamamızı sağlayan…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder