10 Mart 2014 Pazartesi

EVİNDE KÜKREYEN ASLAN PLAKA MESAJINI VERDİ…



6-1 malum Akhisar maçının skoru; bir de Trabzonun plaka kodu neyse o maçın sonucunu tamamen stres ve günlük performanslar belirler deyip bakalım biz kendi işimize.

Takım içeride farklı oynuyor birde Mancini defans oynatır diyorlardı ama ben uzun zamanda 6 gol attığımız iki maç hatırlamıyorum. Bir kere Mancinin en beğendim yönü asla hazır olmayan adamı oynatmıyor kim olursa olsun, geçen Semih sonra H.Balta şimdi de Chedjou geç gelince milli takımdan hemen kesiyor. Bu hem rotasyonu kullanmak ve takımı hazır tutmak açısından iyi hem de rakibin aslında oyuncuya göre kurduğu planını egale etmek demek oluyor bir anlamda.

Birde Drogba Akhisarı görünce bir farklı oluyor, bir daha oynatmamak lazım seviyorum çünkü Ramiz köfteyi yazık oluyor, takım iyi zaten içeride analize gerek yok ama ekstra Yektayı tebrik ediyorum; hem Selçuğa mesaj oldu hem de alternatif olduğunu gösterdi herkese.


Şimdi memlekete gideceğiz bu hafta Safranboludaki lokum tatlı mı olacak tuzlu mu göreceğiz ama Sneijder ve Drogba böyle oynarsa bize düşen ayakları uzatıp yatmak 4.yıldızı takmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder