17 Ekim 2013 Perşembe

Beni Seven Arkamdan Gelsin





Merhaba diyerek başlamak istiyorum, ilk yazıma sizlerle ilk buluşmama. Başlamak aslında çoğu şeyi bitirmekte demektir bu hayatta ama ben şu anda sadece ilk yazımı bitirmek için başlangıç diyorum bu yazıma.

Sürç-i lisan edersek baştan özür dileyelim, baştan affolsun sizin tarafınızdan; elimden geldiğince sizlere düşüncelerimi sesli olarak yansıtmaya çalışacağım, sizleri bazı konularda bilgilendirmek için gerekenleri yapacağım.

Şimdi diyeceksiniz ki nereden esti bu blog, bir sen eksiktin bu alemde, haklısınız belki de ama benim amacım burayı açmamın amacı her dalda özellikle de tabi ki futbolda; sadece G.Sarayımın değil bu arada onu da dipnot olarak belirteyim, olan biteni kendimce yorumlamak, sizin yorumlarınızı da alıp bir bilgi sempozyumu oluşturmak hep beraber.

Girişi kısa tutalım gelişme zaten zamanla gelecek diyorum ve yazılarımı sizlerle paylaşacağım günlerde hep beraber görüşmek üzere diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder