29 Aralık 2013 Pazar

KARE ASIM

Şimdi reçeteyi veriyorsun ama ilaçları vermiyorsun diyenlere; Alex Telles transferi bitti sayılır dediğimize göre sol bek dışında en gerekli gördüğüm 4 mevkiye kendi tercihlerimi ve gerçekten bizde iş yapabilecek isimleri yazmak ve önermek istedim. Önerilerim videodan izleme değildir bu arada gerçekten takip ettiğim bildiğim isimler bunlar ki zaten Avrupa futbolu sağolsun beni hep ekranda yeşile iter o yüzden gelsin kareasım diyorum;

HAKAN ÇALHANOĞLU


Yeni Mesut Özil malum, biz çok beğeniriz çok severiz böyle benzetmeleri yalnız ben kendi izlediğim adamı anlatayım diyorum size benzetmelerden uzak durarak. 1994 doğumlu bu çocuk forvet arkası oynuyor hatta sol kanatta da oynar ama sağ ayaklıdır kendisi. Tekniği üst düzey bir isimdir ki Hamburg takımında Van Der Vaartdan takım liderliğini alması beklenen ancak takımın kötü gidişi ve kendi performansının da artmış olması sonucu ayrılma yüzdesi büyük olan, bizimde hem gerektiğinde Sneijdere alternatif hem de sol açıkta tekniğiyle fark yaratacak bir isim olarak ee çocuk bizim de fanımızken kaçırmamız gereken bir isim. Birçok rakam varken ortada gezen ancak 5-6 milyon Euro keş paraya bence hemen bitirmemiz gereken bir isim alın gari ne diyeyim...

ALPASLAN ÖZTÜRK

 
1993 doğumlu bu çocuk, hem sağ bek hem ön libero oynar yani bizde gerektiğinde Eboue, gerektiğinde de 3 lü defans oynattığında Mancini Melo ve Selçuk arkası oynar, gerçekten kaliteli ve ligimizde pek olmayan bir özelliği olan yani kafasını kaldırıp pas, şut ve çalım atan bir isim; Belçikada da daha yeni gelmesine rağmen S.Liege e formayı kapmış biri.
Mutlaka alınmalı maksimum 2-3 milyon Euroya biter bu iş o zaman kaptırmamak lazım...
 
EMRAH BAŞSAN
 
 
Çoğunuz izlemişssinizdir ancak ben bir daha söyleyeyim, belirteyim bu ligin bence Anadolu takımlarında oynayan en yetenekli genç yerlisi, forvet arkası, sağ ve sol açık oynar; teknik, hızlı, yetenekli, tek seksiği biraz kuvvet o da çalışarak hemen hallolucak bir problem. O da bizde oynamak istediğini aklının bizde olduğunu söyledi ki artık düzenli oynadığı Antalyadan ayrılma vakti bence de geldi; maliyet yaklaşık 3 milyon Euro civarı iken bu potansiyel bizde olmalı, çünkü bizde böyle bir kanat ihtiyacı çok bariz bir şekilde mevcut.
 
 
KORAY GÜNTER
 
Ömer Toprak Ş.Liginde oynayamayacağı için oraya alınması gereken isimi belirlemek aslında kolay olmadı ama en iyisi ve hazırı bence şu anda Koray yerli olarak ta oynatabilinecek ve alınacak, ne sakat Serdar Taşçı ne de peşimizde olduğumuz ve benim hiç beğenmediğim Serdar Aziz.
Bu çocuk Almanya U20 ve Dortmund Genç takımında oynuyor bende izleme şansı buldum birkaç maç; ne yalan söyleyeyim çoğu ben stoperim diyen isimden daha iyi ve daha iyi yer tutmayı biliyor, bence şu anda sudan ucuza da yani yaklaşık 2 milyon Euroya maksimum alınabilir, yoksa Ömer gibi olur en az 6-7 milyona bile almak kolay olmaz, scout ekibi eminim izlemiştir vermişlerdir rapor, bende söyleyeyim dedim hazır daha çok göze batmamışken o zaman bitirin işini...

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder