2 Aralık 2013 Pazartesi

MAZERETİM VAR, ASABİYİM BEN...




Yine bir gol yenilen haftadan sonra kaybedilen iki puan ve oynanan kopuk kopuk, dönemsel güzel diyebileceğimiz futbol; verilen pozisyonlar, hırsını ve isteğini kaybetmiş futbolcular topluluğu…

Hep aynı şeyleri söylüyoruz bu sene dikkatinizi çekerim, suçlu sorumlu kim onu çok sorgulamamak lazım aslında önümüze bakmak gerekli diye düşünüyorum sürekli, çözümler üretmek, gerekirse yeniden yapılanmak vs…

Bu takım belli ki iyi çalışmamış sezon başı evet, buna ihtimal var mı düşünmek bile istemiyorum başımızda Fatih Terim varken ama sanırım Florya’da tek adamlık yordu, üzdü kendisini; bizi de böle sonuçlara mahkum etti. Birde yanlış kurulan kadro yapısı var tabi dediğim gibi gerek yok hep aynı şeyler o yüzden şimdi önümüze bakalım.

Bir kere G.Saray futbolcusu o formayı taşıyan isim, yeteneksiz olabilir, formsuz olabilir, sakat olabilir ama duyarsız, ruhsuz olamaz; birbirleriyle saha içerisinde tartışamaz, kadroya giremeyip te ne de olsa paramı alıyorum diye yan gelip yatamaz maçı tribünden izlerken, ya da ben böyle öğrenmedim bize böyle öğretilmedi, benim bildiğim GALATASARAY BİR RUH TAKIMIDIR…Renklerine aşık birbirini seven futbolcuların takımı, feragat ve fedakarlıklarla çalışacak futbolcuların takımı…

Neyse ben şimdi olur da Juveyi yeneriz geçici bahar gelir diye reçeteyi önceden yazayım, skor yazarı değilim öyle yazmamaya çalışıyorum en azında gözükenleri şimdiden belirteyim diyorum; kendimce bir reçete vereyim diyorum.

Kaleci; Muslera kalmalı ama hala bir Taffarel,Mondragon,Simoviç değil olması için de daha zaman var, Eray kalmalı ancak üçüncü kaleci olabilir kendisini geliştirmeli tabi oynamalı da ama nasıl oynayacak onu teknik heyet bilir oraya bence iyi bir yedek kaleci olacak yerli transferi yapılmalı; adaylarım hatta tek adayım Sinan Bolat(Porto).

Defans; bir kere Eboue kendini toparlamalı yoksa futbolda dün yoktur maalesef; yedeği yok, Sabri diyenlere zaten cevabım yok, göbekte Semih dışında 11 de oynayacak adam görmüyorum ben Gökhan yabancı kontenjanından belki yedek olabilir o yüzden en az 1 yerli 1 yabancı stoper lazım; sol bek ise Allaha emanet okuyup üflüyorum her maç H.Balta durur ama mecburiyetten o yüzden önerilerim; sağ bek: Veysel Sarı(Eskişehir),Salih Dursun(Kayserispor),Şener Özbayraklı(Bursaspor),K.Ahmet Çörekçi(A.Demirspor); stoper: Ömer Toprak(B.Leverkusen),S.Bocchetti(S.Moskova),N.Otamendi(Porto),N.Lombaerts(Zenit),V.Corluka(L.Moskova); sol bek: Ziya Erdal(Sivasspor),D.Criscito(Zenit),A.Kolarov(M.City), R.Rodriguez(Wolfsburg),C.Fuchs(Schalke04)

Orta sahaya gelince Selçuk ve Melo kalitesinde en azından bir adet box to box oyuncuya ihtiyacımız var bütün sezon bu ikiliyi yoruyor yıpratıyor ve formunu düşürüyor,Hamitin iyileşmesi de gerekli bence mutlaka ne kadar çok formda olmasa da takım dengesi için çok kilit bir isim bence,iki kanatta da oynayacak Keita tarzı adamlara ihtiyacımız var çizgiye kadar top getirerek ortalarıyla rakibi bunaltacak birde malum Sneijder denklemimiz var, problem mi yoksa çözüm mü göreceğiz ama onu yedekleyecek mutlak iyi bir isime en azından ihtiyaç var ama Amrabat,Aydın,Yekta gibi tabir-i caizse yetersiz adamlardan da kurtulmalıyız: Box to box: Gökhan İnler(Napoli),Nuri Şahin(B.Dortmund); kanatlar: I.Perisic(Wolfsburg),Y.Mollo(St.Etienne),Nolito(C.Vigo),H.Ben Arfa(N.United),P.Hernandez(Swensea),A.Mc Geady(S.Moskova),G.Töre(kiralık-Beşiktaş),Emrah Başsan(MP.Antalyaspor); forvet arkası:Hakan Çalhanoğlu(Hamburg),Mehmet Ekici(Werder Bremen)

Forvet mevkiine ise biraz oyun sistemiyle alakalı isim gerekiyor bence hepimiz Drogbanın bir yıl daha kalmasından yanayım, ancak önde basan bir takım için Umut ve onun tarzı forvetlere ihtiyacımız var, Burak daha ileride fırsat kovalayan ya da boş alan bulduğunda etkili bir isim ancak ben oraya da Drogbanın durumuna göre bir ya da iki transfer yapılması kanaatindeyim; önerilerim: Cenk Tosun-Muhammet Demir(G.Antep),Mevlüt Erdinç(St. Etienne)…

Bu listeler daha uzayıp gider ancak ben ilk aklıma gelenleri yazdım ne de olsa alınmayacak çoğu ama başarı için değişim gerekliliği ortada ya yapılacak ya da yaptırılacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder