28 Kasım 2013 Perşembe

BEKLEYEN DERVİŞ BEKLEMEKTEN GEBERMİŞ Mİ?


 


Ne kadar şanslıyız ki her maçta gol yiyen bir takımımız var, her maçta bol bol gol izleyebiliyoruz; isimler, taktikler değişse de sonuç pek değişmiyor.

Önceden yazmıştım ‘’devrim’’ lazım diye ancak o olana kadar da sanırım sabırlar taşıyor artık. Malum ‘’ bu forma kutsaldır nasip olmaz herkese’’ sözleri duyulmaya başladıysa tribünlerden bilin ki bir aşama sonrası çok tepkili ve sert olacaktır. Beklenen zamanda belli aslında Juve maçı sonrası ya geçici bahar ya da yine bana hüsran günleri olacaktır, ama biraz tepkili olacak sanırım bu sefer.

Eldeki kadroyu hep aynı şeyleri yazmak istemiyorum artık ancak ruhsuzluğa da değinmek lazım, mahalle maçında yapılmayacak hatalar, yenen gollerin basitliği, rakip kim olursa olsun 10 kişi oynayan bir takıma karşı doğru düzgün hücum edilememe baskı kurulamama…

Manciniyi eleştirmek istemiyorum daha ancak yerli-yabancı kontenjan sorunu onu da fazla rotasyona itiyor, bu da takımın dengesini bozuyor; yaptığı yanlışlar da cabası tabi mesela Amrabata o kadar dayanabilmesi gibi…

Haftasonu da Kasımpaşa maçı var kı bence hiçte kolay olmayacak hatta puan kaybı muhtemel bir maç bizi bekliyor, inşallah  yanılırım ancak sanırım devrimi önce taraftar yapacak zorla, baskıyla ya da darbeyle; zor günler bekliyor şimdilik gözüken o bu kulübü ancak projelerini tamamlamadan Ünal Aysal darbe olursa filmi başa sarmış oluruz bunu  da hatırlatayım dedim.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder