19 Şubat 2014 Çarşamba

ÇÖZÜMÜ BULDUM BENİM DE DEPLASMANA GİTMEM GEREK...



Daha yeni evliyim vallahi hanım beni boşar; tamam Aslantepe'de gidiyorum maçlara full konsantre izliyorum, deplasmanları da evde ancak demek ki olmuyor statta sinerji yaratmak lazım anlaşılan sıkıldım çünkü;bir deplasman ve bir puan kaybı daha…

Çok merakla bekliyordum bu maçı bakalım neler değişti diye ama değişen olay belli oldu; Drogba. Chelsea maçına odaklı kendisi bunu herkes biliyor, bize çok katkıları oldu her anlamda evet çok ta severim kendisini ama bir yere kadar önce G.Saray; inşallah bunu anlatacaklardır ona.

Sadece eleştiri yazacağım çünkü bir deplasman maçında daha puan kaybı görmek istemiyorum artık. Selçuk ile Melo yeterince sert olamadı kart sınırından dolayı tamam o zaman oynatmayacaksın yerlerine alternatiflerin olacak.

A.Telles iyi bir hucüm beki ama arkasını toparlamak pozisyon almasını öğretmek lazım maalesef birazda fizik gücü eklemek. Burdisso sert tamam ama yeterli değil, bir stoper kademeye girdiği zaman o pozisyonu kesmeli mutlaka. Konsantrasyon en önemli şey bu, öne geçtin mi maç başı bitireceksin onu ve ligin en az top oynayan takımına karşı topa sen hakim olacaksın rakibe topu bırakmayacaksın…

Şimdilik yeter bu kadar çünkü çok önemli 2 maçımız var desteğe devam şimdilik ama herkesin ayakları yere basmalı; herkes bir kere daha oturup düşünmeli.


Birde şimdiden yazayım 3 adam almalıyız seneye, bir lider stoper; bir o.sahaya gerektiğinde Selçuk ve Meloyu kesecek box to box birde iş bitirici ayakta top tutan, basan kuvvetli bir santrafor gerisi var zaten yeterince ben söyleyeyim de anlayanlar beni anlamıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder