22 Şubat 2014 Cumartesi

Ş.LİGİNE DİREKT GİDECEK TAKIM


Evet düşmeden Aslantepe yollarına yazalım dedik bugünün anlam ve önemini, bu maçı alan büyük ihtimalle direkt Ş.Ligine gidecek ki o yüzden çok önemli ve çok sert bir maç olacağını düşünüyorum.

İki takımın da çıkaracağı 11 ler çok önemli olacak ki bugün Drogbasız bir kadro bekliyorum, pas trafiğinin yüksek olması ve takımın top kontrolünü elinde tutulması açısından Hayro ile başlayacağını hatta Dany sağ bekte oynarsa stoperlere baskı yaparak stoper oynarsa ise Serdarın oynayacağı bizim sol onların sağ kanadından atak yaparak oyunu çözmemiz gerektiğini düşünüyorum.

Ben taraftar, futbolcu ve hırs ile bugün rakibi baskı altına alarak galip geleceğimizi düşünüyorum, Mancininin iç saha kendiminde statta olmasına güveniyorum, ne diyelim '' Bugün Günlerden G.Saray'' maç sonu da bu neşemin daim olması dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder