4 Şubat 2014 Salı

METİN OKTAY DİYE BİR ADAM ALDIK İLK MAÇINDA 6 GOL ATTI



Evet öyle oldu gerçekten de; her golden sonra onun adı yankılandı anons olarak,futbolcular sahaya çıktıklarında onun gibi elini kalbine yani aslında armaya götürdüler; gollerden sonra da armayı gösterdiler bize.
,
Biz tribünlerde Metin onlar da saha da Metin oldular bizim için; aslında bizim beklediğimiz hep bunu olmalarıydı aslında biz hep böyleyiz çünkü veya ben hep öyleyim öyle hissediyorum.

Ben onun G.Saraylılığını örnek alarak babamdan o anlatılarak büyüdüm, hatta G.Kılıçlar, T.Şerenler de cabası sonra mı yetiştiğim kadarıyla Cüneyt Tanmanları, Bülent Korkmazları şimdi de Semih Kayaları görüyorum o nesili örnek alan.

Maçın analizini aslında rakip takım hocası yaptı maç sonunda, keşke hiç gelmeseydik buralara diye hatta Bursa’dan yine Şener dedi mikrofonlara sahada hepsi Metin Oktay gibiydi birşey yapamazdık diye.


Ha birde 6-0’a sürekli atıfta bulunanlara bir lafım olacak; bir takım düşünün ki 12 senedir tek konuştuğu şey bu olsun yani bizim için sadece bu maçla sınırlı kalan bir skor; ne diyelim meşhur Platini ki kim olduğunu onlar çok iyi bilir lafıyla bitiriyorum o zaman; ‘’ Küçük takımlar yendikleri büyük takımları anlatarak, büyük takımlar ise kazandıkları kupaları anlatarak geçirirler ömürlerini’’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder