4 Şubat 2014 Salı

GENÇLEŞTİK Mİ DEĞİŞTİK Mİ…



Ben yetişemedim inanın transferlere; hergün takip hergün haber hergün farklı isim ha geldi ha gelecek derken d.arası için sezon başında yapılması gereken veya yapılan değişim bir anda şimdi yapıldı.

Say say bitmez ki doğru yanlış onları tartışacağız ya da sahaya çıkınca daha iyi anlayacağız lakin küçük bir analiz yapayım dedim kendimce.

Birkere başkandan allah razı olsun diyeyim öncelikli olarak, paraya sürekli kıyıyor elinden geldiğince doğru ya da yanlış yapmaya çalışıyor; taraftarın heyecanı canlı tutuyor aslında bir bakıma.

Gelelim alınan adamlara takımın bence en önemli eksiği sol bekti ki bence d.arası transferinde Türkiye’de yapılan en şaşalı transfer yani A.Telles transferi yapıldı, Brezilyanın en iyi sol beki seçilmiş genç , yetenekli ve gelecek vaat eden biri ha ben daha tecrübelisini seçerdim ancak tutarsa gerçekten çok büyük kazanç  ve transfer olur.

 Sağ beke bence Veysel transferi özellikle hem rotasyon hem de kontenjan denen saçmalıkta Eboueyi dinlendirmek amacıyla yapılmış çok çok kaliteli ve iyi bir hamle oldu, Salihde hem rotasyonda hem de belki önde kullanabilmek açısından faydalanabileceğimiz bir isim oldu ki orayı da artık garanti altına aldık diyebiliriz.

Stopere gelince bence Koray transferinin önemini gün geçtikçe anlayacağız tek korkum iki sene sonra B.Dortmundun 7 kağıdı bastırıp onu geri alması olur, Burdisso bence kapalı kutu herkes yeni Luciano diyor onun için ama ben geçiş dönemi transferi olarak düşünüyorum sezon sonu orayı lider vasıflı bir yıldızla doldurabiliriz.

Orta sahada Umut inanılmaz bir potansiyel aslında iki yönünü de oynayabilen oyunun ayağına top çok yakışan biri bence alternatif anlamında çok faydalı olacak. Hayro aslında hazır bir yıldız adayı ancak ben kanattan çok Sneijdere alternatif olabileceğini düşünüyorum, yine kanatlara gelen Lucas içinse Yeni Messi dendiğine göre beklemek lazım diye düşünüyorum.Oğuzhan mi bence çok büyük bir yıldız potansiyeli biraz sabır.


Aslında yapılan bence hem gençleşme hem de daha önceden dediğim devrimin ilk ayakları; hocanın eline daha alternatifli bir kadro verildi öyle ya da böyle sonuçları göreceğiz ama aşı tutarsa bizi tutmak kolay olmayacaktır, sezon sonu da bence zaten 2-3 direkt yıldız statüsünde isimle çok kalifiye bir takım olabiliriz ne diyeyim Lidyalı Başkan durmak yok yola devam. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder